2016. június 17., péntek

Amikor a hetven éves nagyi a háttérből igazgat. . . ;)

Hát ez nagyon csúcs!

Íme, amikor egy hetven éves nagyi - aki tréningelt velem, mert felvilágosult gondolkodású és hajlandó magán dolgozni önmagáért és a családjáért - dolgozik az unokája érettségijén a módszerünkkel!

Zene füleimnek, és szívből gratulálok neki milliószor!!

"Kedves Csilla,működik FŐNIX PROGRAM nálam is,de igazán hatásos eredményről csak most számolhatok be.A középiskolás unokám 5-ösre érettségizett magyar nyelvből.Ez azért számít rendkívüli eredménynek,mert a tanárnővel kölcsönösen utálták egymást.Az unokám tett is ezért elég sok mindent.Az írásbeli nap hajnalán elvégeztem a tudatfelszabadítás 7 lépését rájuk,amelyben kértem a tanárnőt,hogy legyen szeretettel,megértéssel unokám iránt.Unokámat pedig összpontosításra biztattam.
Élvezem a kisebb sikereket is,különösen a pozitív énkép kialakításában, s a negatív belső monológ legyőzésében. M."

Hogy én milyen büszke vagyok az ilyen édes Nagymamákra!!
Hát tessék mondani!! Nem sokkal jobb egy ilyen nagyi, mInt egy állandóan óbégató, sopánkodó, aki teleféli a világot a sok szorongásával, és mindenkit lehúz?

ÉS NEM SOKKAL JOBB ILYEN NAGYINAK LENNI, AKI HA VAN VALAMI A CSALÁDBAN, EGYBŐL TUDJA, MIT KELL TENNI, HOGY SEGÍTSEN, ANÉLKÜL, HOGY A TÖBBIEK TUDNÁNAK RÓLA? ;) AKI ERŐSÍT ÉS NEM LEHÚZ, ÉS KÖZBEN MAGA IS JÓL ÉRZI MAGÁT AZ ELÉRT SIKEREKTŐL?

Hát nem csodálatos a világ?? :)