2016. augusztus 9., kedd

2016.08.09. Döbbenetes tréningtapasztalatok a generációs bűntudatról



Elkészültem, ezt a videómat csak erős idegzetűeknek ajánlom. Idegenszívűek ne nézzék, ha csak nem akarnak szembesülni azzal, hogy kik is ők valójában.

A mai videóm címe:
2016.08.09. Döbbenetes tréningtapasztalatok a generációs bűntudatról

http://youtube.com/csillair csatornámon köszöntöm
6 352 feliratkozónkat és köszönöm a 2 969 737 megtekintést rajta.

Témák:
- Az eredendő bűntudatkeltés generációkat megnyomorító hatásairól
- A Mentál Motivációs mentor képzésről
- Elit klub tagság és feltételei
- Dr J Murphy a Bűntudatról
- Egyéni tudatfelszabadítás hét lépése tréningek
- Robin Williams : Csodás álmok jönnekcímű filmjéről
- Csilla, három napja dolgozok magamon, de még nem vettem észre semmit.
- Szent Patrik reggeli imájából részlet:
"Krisztus velem - Krisztus előttem - Krisztus bennem.
Krisztus alattam - Krisztus jobbomon - Krisztus balomon.
Ő az erő, Ő a békesség.
Krisztus legyen, ahol fekszem,
Krisztus legyen ahol állok
Krisztus legyen ahol ülök,
Krisztus a magasságban - Krisztus a mélységekben - Krisztus a tágasságban.
Ő szóljon hozzám mások ajkával,
Ő tekintsen rám mások szemével,
Ő hallgasson engem mások fülével.
Krisztus, én Uram! - Krisztus, én Megváltóm!
Erőben kelek fel, a legszentebb Háromság hívásában,
a Háromság vallásában, a mindenséget teremtő Egység megvallásában."


Egészségre, sikerre, győzelemre fel, drága napocskáink! ;)

Youtube csatornánk: http://youtube.com/csillair
skype: kassai.csilla ☼

tel:
30/856-4083 Csilla
30/5719694 Andris

Ui:Mindig legyen eszedbe:
Te vagy az életed sugárzó Napja, senki más a világon! ☼