2016. október 12., szerda

Amikor az örökségből kijátszott családtag duplán kapja vissza, amitől megfosztották

Kedves Csilla!

Két éve végeztem nálad főnixet, de megvallom, csak egy bő fél év múlva kezdtem vele magamon dolgozni. Valahogy mindig halogattam. Ám eljött az életemben egy olyan pont, amikor nem várhattam tovább egy percig sem.
Már majdnem téged akartalak hívni, de pont megnéztem egy videódat, amiben elmondtad, hogy csak a jól alkalmazott tudás hatalom, és hogy hülyeségre nincs gyógyszer. Ha valaki tudja, mit kell tenni, és meg sem teszi, az magára vessen.
Magamra vettem szavaidat, mert pont nekem szóltak. Tudom, te nem haragszol senkire, aki nem dolgozik magán, sokkal inkább fáj értük a lelked. Éreztem szavaidból.
És akkor lázas munkába fogtam.
Dolgoztam a főnixszel magamon reggel és este, nem 21 napig, hanem legalább három hónapig egyfolytában., Aztán már lazítottam a szigorúságon, de úgy megszerettem, hogy mindig nálam van, és rájöttem, jobb, ha sohasem hagyom abba.
És aztán jöttek a kisebb-nagyobb sikerek.

Először a húgom keresett meg, akivel öt esztendeje nem voltunk beszélő viszonyban, mert ki akart engem hazugságokkal játszani az anyai örökségből. Azt mondta, mardossa a lelkiismeretfurdalás, és arra kér, bocsássak meg neki.
És amivel megkárosított, annak a dupláját adja vissza.
Tudod Csilla, én ápoltam évekig a beteg édesanyánkat, és a húgom abban az időben egyszer sem látogatta.
Iszonyúan sértve éreztem magam, amikor még volt képe ezek után engem megvádolni azzal, hogy miattam halt meg anyu, mert hogy nem törődtem vele úgy, ahogy kellett volna.

De látod? Megtanítottad nekem a tudatfelszabadítás hét lépését, és lám, elértem a célomat. Igaz több időt vett igénybe, mint gondoltam, de szerintem csoda, hogy mindez megtörtént.

Aztán a főnököm emelte a fizetésemet, pedig mindig azt mondogatta, hogy egy negyvenes helyett kap két huszast.

Na, vele is alkalmaztam a tudatfelszabadítás hét lépését, ahol elvártam tőle, hogy nézzen alaposan magába. és becsülje meg a munkámat, mert ő nyikhaj senki volt, amikor idekerült főnöknek, én tanítottam be egy sor dologra, és örüljön, hogy még mindig itt vagyok.

És képzeld Csilla! Amit elvártam tőle, hogy mennyit emeljen, azt fölülmúlta! Igaz, azt mondtam neki a tudatfelszabadítással, hogy ennyit kérek, de ha többre értékel, nem fogok megsértődni érte.

És lám, többre értékelt.

Tudod Csilla, számtalan egyéb módon is javult az életem a Főnix óta, például a férjem már megölel és figyel rám, és sok egyéb kis tündéri dolog.

Ám nekem mégis az a legnagyobb elégtétel amit a húgomtól kaptam. Tudod, mikor kicsi volt, sokat vigyáztam rá. Anyu egyedül nevelt fel minket, mert az alkoholista apám elhagyott minket. Aztán mégis képes volt ezt velem megtenni.

Tudod, a főnix gyökeresen változtatta meg az életemet. Megértettem, hogy új gondolatok, új elvárások, új világ, és új élet.

Köszönöm Neked! Ilona.

Nyugodtan oszd meg másokkal a történetemet, ha egynek is segít, már megérte.

Sok sikert Neked, és Andrisodnak. Aranyosak vagytok.

Isten áldjon meg téged, Andrist, és minden másik tanítványodat minden jóval. Boldogságotok még a legszebb álmaitokat is felülmúlja!

Köszönöm Csilla. Még jelentkezem.

Mit is mondhat ehhez a tréner?

Nagyon szívesen.

Ugye mondtam Nektek, hogy ezért a sikerért, érdemes volt a pokolra szállnom? Újra megtenném!

Értetek MINDENT!

Csillátok