2014. március 14., péntek

Egy 5ről6ra sikertörténet attól, aki nem nagyon hitt benne, hogy ilyen egyszerűen is lehet önbizalmat fejleszteni

"Kedves Csilla! 


Azért írok Neked, hogy köszönetet mondjak:)
Amikor Főnix  programon jártam Nálad, megmondom őszintén, az elején nem nagyon hittem benne, hogy ennyire egyszerűen lehet az önbizalmat fejleszteni, ha 21 napig reggel és este kántálok x mondatot, de kipróbáltam:)
Mivel a barátnőm bíztatott, aki ugyancsak elvégezte Nálad a főnixet és láttam rajta a változást, rendületlenül végigcsináltam a 21 napot. 
A 22. napon vártam a csodára, természetesen nem történt semmi:)
Ráadásul ezek után meg is betegedtem, és tényleg azt gondoltam, hogy nem ért semmit az egész. 
Aztán szépen lassan jöttek a visszaigazolások: egyszer csak azt vettem észre ,  hogy a szüleimmel beszélgetek egy rég nem kimondott problémáról. Nem is tudtam, hogy jött szóba ez a téma, de engem nagyon érzékenyen érintett, elmondtam a véleményemet szüleimnek, ők pedig nagyon meglepődtek.  Lényeg az, hogy évek óta nyomasztott engem valami, amit nem mertem nekik elmondani. Erre tessék. Viszont miután átbeszéltük és letisztáztuk, úgy éreztem, hogy egy nagyon nagy kő esett le a szívemről. 

Pár hétre rá, egy barátnőmmel szemben történt egy nagy áttörés. A barátnőm úgy éreztem, érzelmi zsarolást alkalmazott tudattalanul, aminek én először bedőltem, és lelkiismeret furdalásom lett olyan dolog miatt, amit el sem követtem. De a következő nap valami megváltozott bennem, rájöttem, hogy nem hagyom tovább, hogy így bánjanak velem. Felhívtam, és mindent rázúdítottam:  a zsarolást, azt, hogy már ennek nem ülök fel, és érzékeltettem vele, hogy a párommal való kapcsolatomat se minősítse, mert nem kértem rá, illetve nem tetszik,  hogy féltékeny erre a kapcsolatra, miközben neki nincs. Sok mindent még most is máshogy lát, és tudom, hogy nem tetszett neki, hogy kiálltam magamért, de életemben először az éreztem, hogy NEM ÉRDEKEL!!! Szeretem annyira magam és fontos vagyok annyira magamnak, hogy csak azokkal az emberekkel barátkozzam, akik építőleg hatnak rám és fordítva. Az érzelmi zsarolást nem tűröm, és megtartom a határaimat.  És ha valaki ezt nem fogadja el, akkor tudom sajnálni. 

A külsőm is változott, tudatosan táplálkozom,  azóta kívül-belül nagyon jól érzem magam, rengeteg energiám van. Persze vannak nehézségek, és én is rájövök a hibáimra, de most már legalább felismerem őket,  és azt hiszem, ez az első lépés a gyógyulás felé. 

Egyre magabiztosabbnak és határozottabbnak érzem magam, és ezt a környezetem is észrevette. 

Néha még mindig mondom a mondatokat, ha úgy gondolom, hogy a negatív minta venné át az irányítást:)

Kedves Csilla, nagyon köszönöm ezt a módszert, hogy elindítottál, és utat mutattál, nagyon hálás vagyok:)

Persze vannak még megoldandó problémák: a régi minták miatt sok dologban még változtatnom kell a hozzáállásomon. Az 5-ről hatra tudom, hogy segíteni fog ebben is. 

Sok-sok sikert kívánok Neked, és még egyszer nagyon köszönöm ezt a tanfolyamot!

Puszi!"
Igen, az 5ről6ra a felépítmény. A főnix konzultáció nem más, mint a tudatalatti kiseprése, hogy legyen hely hová ültetni a jó célok, jó gondolatok magocskáit. Az önelfogadás az alapja mindennek. Ez nagyon fontos. Ehhez pedig az önfejlesztés útja vezet. Ez csodálatos!
Gratulálok e levél írójának, mert igen! Még a leghosszabb út is az első lépéssel kezdődik. Nincs egy csapásra tökéletes egyéniség, azért meg kell dolgozni.

Erre csak szorgalmas, jóravaló Ember képes. Más nem. Ezért fontos tisztázni a motivációt. Mit szeretnél elérni életedben, és miért?

Minden döntés kérdése. Voltaire például azt mondta:
ÚGY DÖNTÖTTEM, MÁTÓL KEZDVE BOLDOG VAGYOK, MERT AZ NAGYON EGÉSZSÉGES!

TE MIT DÖNTESZ KEDVES, AKI OLVASOD E SOROKAT? JÁR NEKED AZ ÉLET NAPOS OLDALA? MERT HA IGEN, AKKOR HAJRÁ! ITT TUDSZ TÁJÉKOZÓDNI PROGRAMJAINKRÓL:
http://kassaicsillatrener.wix.com/startlap

TE IS MEGÉRDEMLED, HOGY JÓ SORSOD LEGYEN!  Most pedig megyek egy jó ízűt jógázni Andrisommal. ☼ :)
Áldás mindünkre.

(A fenti levélből is világosan kitűnik, hogy aki dolgozik magán, többé nem túri el mások érzelmi zsarolásait, és kiáll magáért. Ezáltal két jó dolog is történik. Aki kiáll önmagáért, az erősödik jellemben, és kialakul nála az önbecsülés. Becsüli magát. A másik pedig, hogy lehetőséget ad a másiknak a változásra. Tükröt tart. Ez a következménye annak, ha kiállunk magunkért. Ezt imádom a legjobban. Magunkon dolgozunk, és megváltozik körülöttünk a világ. ♥)