2014. augusztus 23., szombat

2014.08.23.Csilla, lehetek én boldog, amikor ennyi szenvedés van a világon?



Az éjszakai baglyoknak, máris hozom a legújabb
elkészült videómat, és mindenkinek, akit érdekel. Most lettem készen
vele, 08.22-én este 22 órakor kezdtem, és most, 08.23. hajnal 1:34-kor
fejeztem be. Szeretlek Benneteket! Szeretettel Csillátok.
https://www.youtube.com/watch?v=3kdnLuWyBfY
Miről szól ez a videó?
- Jönnek az új tudati technológia képzések, 2014.05.25-27 és 2014.08.29 és 31 között. Jelentkezni: www.vegtelenforras.hu

-Mit tehetünk alkoholista ismerőseink érdekében, avagy saját magunkért, ha problémánk van az ivással?


- Tréningfelismerések, tapasztalatok, sikertörténetek, bőségprogramos
és egy kismama napocska főnixes szülése, és a baba főnixes anyatejes
ellátása.

-Morfeusz, Neo, és a főnix konzultáció.
Morfeusz már 1999-ben tudta, hogy az én 2010-ben létrehozott főnix programom miről szól, mire tanítja meg az Embereket.

"Ne csak hidd, hanem tudd is! ☼ Üríts ki magadból mindent.Kétséget, félelmet, hitetlenséget. Szabadítsd fel a tudatod!" ☼


Köszi Morfi, mert valóban! A félelmektől felszabadult tudat képes csak
arra, hogy erős legyen, magabiztos, és akadályok nélküli TEREMTŐ
KÉPESSÉGŰ.
VAGY FÉLSZ, VAGY TEREMTESZ, a kettő együtt nem megy!


Az 5ről6rások, és a bőségprogramosok sorra jelentkeznek főnix - tudat
felszabadító - konzultációra, A főnixesek pedig jelentkeznek
bőségprogramra,és 5ről6ra önmenedzselő programra,

Nap mint nap kapom a sok sikertörténetet, élménybeszámolót, és örömtörténetet. Zene füleimnek!

Itt tudtok ismerkedni rpogramjainkkal:
http://kassaicsillatrener.wix.com/startlap


Egyúttal köszönöm azt a rengeteg pozitív visszacsatolást, amit nap mint
kapok tőletek. Köszönöm a rengeteg hasznos infót és tanítást, amiket a
megosztásaitokból magamévá tehetek, és a youtube segítségével
továbboszthatok az igényeseknek. hajrá Napocskák!
Te is megérdemled, hogy boldog legyél!