2016. december 10., szombat

Ma délelőtt egy TANÍTÓNŐVEL FŐNIXELTEM, egy IGAZIVAL

Ma délelőtt egy tanítónővel főnixeltem. Hatalmas tanulság az Ő felismerése.
Bőségprogramosunk volt, de a 14.-ig napnál nem jutott tovább, pedig többször is nekifutott.
Az ok tipikus. Negatív énkép, fel nem dolgozott múlt, a célok helyes kitűzésének nem ismerése.

A főnixhez való hozzáállása csodálatos volt!
Annyira JÓÓÓ ilyen Emberrel trénignelni! Annyira JÓ látni, amikor valaki nem csak mismásol, hanem valóban változni, változtatni akar!

Imádtam! :)

Érkezett hozzám egy nagyon elkeseredett, - de azért nagybetűs Ember, - és távozott tőlem egy mosolygó, cselekvési tervvel ellátott reményteli.

Tegnap nagyon bunkón nyilvánultam meg itt, a fb-on. Tuidjátok, engem egyetlen cél motivál!!

Hogy mindenki tudja meg a módját, hogyan tud kikeveredni áldatlan, elakadt élethelyzetéből, és hogyan tud ezen változtatni.
Már évek óta tudom! Nem elég az, hogy meg tudjátok, negatív énképpel nem lehet pozitívan gondolkodni! Azt is tudnotok kell!

Mit kell ahhoz tenni, hogy ez a negatív énkép, azaz tudatosan fel nem épített EGO , A HALHATATLAN ÖRÖK ÉLETŰ LÉLEK TULAJDONSÁGAIRA TEGYEN SZERT.

Miért is merek Nektek ilyen magasröptű fennkölt célokról beszélni?
Emlékezzünk!!
Mit is tanított Jézus?

"Amiket én megcselekszem, Ti attól sokkal többre vagytok képesek."

Nagyon szépen kérek mindenkit! Mert tegnap ezen pattant el nálam a cérna. NE HALLGASSATOK SÍK HÜLYÉKRE, AKIK A VILÁGVÉGÉT PROPAGÁLJÁK NEKTEK. BÁRKI LEGYEN AZ!

Jézus a Szeretet prófétája, és nem az ítélkezésé, és a világvégéé!

Viszont RAJTAD! AKI MOST ÉPPEN OLVASOL ENGEM!

RAJTAD MÚLIK, HOGY MILYEN VILÁGOT TEREMTÜNK MAGUNKNAK.

Az, hogy valaki tudatlanul hírdeti a világvégét, nekem az is fáj, de MAIKOR VALAKI! TANÍTÓNAK KÉPZELI MAGÁT, AZ VÉGKÉPP NEM FÉR BELE.

És csak annyit tudok mindehhez hozzátenni!

Van az Illés együttesnek egy elcseszett dala.
Ne gondold azt hogy tied a világ. nem fog mindig a szerencse beköszönni hozzád-
Ateisták írták ezt a dalt.

Én meg azt mondom!

"DE GONDOLD AZT HOGY TIED A VILÁG!
MINDIG IS BE FOG KÖSZÖNNI A SZERENCSE--E HOZZÁD

CSAK VÁRD EL A CSODÁBA,
ÉS SENKIRE NE HALLGASS, AKI TÉGED ERRŐL LE AKAR BESZÉLNI!"

MI ANDRISSAL EGYÜTT!
Aki a legcsodálatosabb Emberi lény az én életemben!

Igaz Társ, úgy ahogy meg van írva!

HISZÜNK BENNETEK!

DE A HÜLYESÉGNEK ZÉRÓ toleranciát hírdetünk.

És az is jellemző, hogy a tegnapi fb incidens során velem ellenkezők, beszólogatók a saját becses arcmásukat virággal, virágcseréppel helyettesítették.

Én azt mondom! Nincs világvége, Jézus az életet hírdeti, és nem a halált!

ÉS AKKOR TUDD MEG, TE AKI IDEÁIG KÖVETTÉL!

TUDOD TE MIÉRT VAGY ITT?

HOGY NE SZENVEDJ, HANEM TEREMTS!

TÖKÉLETES VAGYOK-E ÉN?

Ó, dehogy!!

De legalább ÉN és azok akik belátják! Nekik, maguknak kell változni, hogy ha jót akarnak maguknak és utódaiknak, avagy a világnak, mi már felfogtuk! Hogy Mi, Napocskák! LEGALÁBB TÖREKSZÜNK RÁ.

Akinek a világvége belefér, és az nem fér bele, hogy én ez ellen kirohanok, azonnal iratkozzon le rólam, mert ha nem teszi, és észreveszem, hogy ő a hülyeséget hírdeti, én teszem meg!

ÉDESEIM! Az élet nem játék, hanem egy csodálatos önkiteljesítő lehetőség.

Hát VELE éljünk, és ne vissza vele!

Millió puszi Csillátok