2014. október 25., szombat

Édes Csillagaim!
Tegnap előtt hírt adtam róla, hogy egy 26 éves lányt az édesapja eképpen szokott kicsi korától motiválni:
Én nem akartam, hogy megszülessél!
A mai tréningelőmet pedig az édesanyja eképpen:
Nem várt gyerek vagy, véletlenül sikerültél be.

Tessék mondani, biztos hogy így kell a szeretetünket kifejezni a gyermekeink felé?

Mindenkinek üzenem, akinek a szülők, enyhén szólva tudatosságának a hiánya miatt ilyan édes "motivációkat kapnak:

Életemnek értelme és fontos célja van, mert Istennek szüksége van rám, ott, ahol vagyok, máskülönben nem léteznék.

Szüleink csak kölcsön kapnak minket a Teremtőtől, csak biológiailag vagyunk az övék. Az igaz szülőnk a Teremtő, a Világlélek, vagy Végtelen Intelligencia. Tehát nem az számít, hogy a vérszerinti szülők akartak-e minket, avagy sem!
Kizárólag csak az számít, hogy a Lelked azért születhetett testbe, mert fontos feladatod van, és Isten szeret Téged. Ő a Boldogság, és TE az Örök Boldogság gyermeke vagy! Minden anyag építőköve a szeretet. Tehát Te, minden és mindenki szeretetből van alkotva. A Te tested, a gondolataid, minden szeretetből van.

Erre gondolj, és nem arra, engem nem vártak, tehát jobb lett volna meg sem születnem. Lehet, hogy a biológiai szüleid nem vártak, de TE Mégis ITT vagy! Élsz! És ezt a csodálatos életet felépítheted magadnak sikeresre, és boldogra! És megmutathatod a világnak, de mit világnak! Az egész Világegyetemnek, hogy TE fontos vagy, értékes vagy, megbecsült vagy és boldog!
Bárkivé válhatsz, bármi lehetsz, csak ki kell tűznöd a célt, és tudnod kell, Istennel együtt TE többségben vagy. Ez mindig is így volt, így van, és így is lesz. ;) Áldott szép további hétvégét kívánunk, SZERETÜNK BENNETEKET!
Akkor is, ha várt, vagy ha nem várt gyerekek vagytok. ♥ Csak az élet számít, ez a gyönyörűséges, teremtő élet! Amit a Teremtőnk szánt nekünk! Semmi más a világon!
VÉSD JÓL AZ AGYADBA!!!!!

ÉN VAGYOK AZ ÉLETEMSUGÁRZÓ NAPJA, AZAZ LÉTEZÉSEM RAGYOGÓ ISTENI FÉNYE, AZAZ LELKE. A SAJÁT LELKEM AZ ÉN SUGÁRZÓ NAPOM, AMI A TEREMTŐ ISTENTŐL SZÁRMAZIK, Ő AZ ÉN SZÜLŐM, ÉS Ő SZERET ENGEM, AKART ENGEM, MÁSKÜLÖNBEN NEM LÉTEZNÉK. Áldott szép napotok legyen! Csillátok ♥

ITT tudtok regsiztrálni a tréningjeinkre:
http://kassaicsillatrener.wix.com/startlap

Hajrá Napocskák, MI hiszünk Bennetek! ☼