2016. január 27., szerda

48 év felett is jár a boldogság!





Szép napot Csillagaim! Éppen Társideál tréninget tartok egy vérbeli Napocskának.
Elképesztő, hogy némely anyák mit rombolnak gyermekeik életén. Ez a gyermek, akivel tréningelek, közel jár az ötvenhez, de édesanyja, aki meg a hetvenhez jár közel, még mindig azt hiszi, neki kell vasmarokkal beleszólni a kislánya életébe.
Bátran megmondta ennek az ötven éves kislánynak:
”Neked ne legyen párod. Nem kell az neked.“
Milyen jó, hogy ő már csak tudja, mi kell a lányának! Milyen jó, hogy ez a drága anyuka, hetven felé még mindig nem a saját életét éli.
Van egy nagyon fontos szabály az életben:ATTÓL FOGADJ EL TANÁCSOT, AKI MÁR OTT TART, AHOVÁ TE TÖREKSZEL ELJUTNI!
Milyen jó, - és ez tényleg nagyon jó, hogy vannak olyan értelmes "kislányok" , akik ötven felé tartva is azt mondják!
NEM! ELÉG VOLT! Jár nekem A BOLDOGSÁG! Köpök az emberi tömegszellem, más néven kollektív tudat programjára, és helyrehozom az életemnek ezt a területét is!
Én pedig azt mondom erre!
HA NEKEM 48 ÉVES KOROMBAN, - ezelőtt négy évvel SIKERÜLT, - akkor MÁSNAK IS FOG!
Semmi reális esélye nem volt a boldogságomnak.
48 évesen, alkoholista, depressziós, pánikbeteg és eléggé tönkreszenvedett múlttal, tudva, hogy sokkal kevesebb férfi születik, mint nő, meg még korábban is halnak. Na ez volt a tömegszellem hatása.
És én azt mondtam! NEM! Én nem a tömegszellem után kullogó kutya vagyok, HANEM EGY BOLDOGSÁGRA VÁGYÓ ISTENI LÉLEK.
2011-ben "megszültem" egy borzasztóan megalázó párkapcsolat után a Társideál tréningemet, és lám, még azon a nyáron kapcsolatba kerültünk ITT a fb-on Andrissal.
Rá fél évre pedig 2012.01.17-én egy pár lettünk.
Boldogságunk azóta is fejlődik, és töretlen.
Ha jól belegondolok, hogy miért is?
MERT ÖSZTÖNÖSEN SENKIRE SE HALLGATTAM, AKI NEM OTT TARTOTT, AHOVÁ TÖREKEDTEM! A lelkem szavára viszont IGEN.
Előbb megcsináltam saját magammal a Társideál tréninget, és aztán hagytam magam vezetni a gondviselésnek.
és 3.ként, jöhet Társideál tréning! ;) http://kassaicsilla.com/tarsideal-trening/
Hajrá drága Mindenki! Neked is jár a boldogság! ☼
Csillátok és Andrisotok



Kassai Csilla és Szabó Andris Ikerlángok