2016. február 8., hétfő

Jaj de jó hírt kaptam egyik bőségprogramos Napocskánktól

Jaj de jó hírt kaptam egyik bőségprogramos Napocskánktól.
Zene füleinknek.

Szia Csilla! Elég késő van a levél íráshoz de úgy érzem ezt most kell neked megírnom, ma este farsangi bál volt a mi falunkban ahol értékes ajándékokat lehetett nyerni tombolával. Igy hát mi is vettünk néhányat a gyerekeimmel.

Elkezdődött a sorsolás először nem húzták ki egyik tombolánkat sem mivel a szomszédom egyfolytában azt hajtogatta hogy minket elkerül a szerencse mondtam neki hogy hallgasson már el és ne mondogassa folyton mert úgy is lesz . Én pedig nem foglalkozva vele, gondolatban mondogattam a tőled tanultakat és a bőség programból amit elsajátítottam.

Csak arra tudtam gondolni hogy szerencsés vagyok és nyerek valami értékeset . Kérdeztem is magamtól hogy miért vagyok szerencsés ? És gondolatban csak a nyerésre fókuszáltam és mondogattam magamban hogy szerencsés vagyok.Az egyik értékes nyeremény egy tablet volt amit a kislányom nagyon meg szeretett volna nyerni .

És milyen szerencsém volt meg is nyertem ! Nagyon örülünk neki a kislányommal nagy a boldogság . Amit meg szerettem volna veled osztani ! Mert ha nem tanulok tőled akkor én is azt mondogattam volna amit a szomszédom.És meg szeretném köszönni neked a videóid által tanultakat és a bőségprogramot is.
Tudnék még kisebb sikereket írni amit már elértem. Most már nagyon szeretném a főnixet elvégezni veled aminek a díjbekérőjét le kértem csak meg kell oldanom a befizetését mivel most nem járunk át Magyarországra de tudom hogy sikerülni fog. Köszönöm a tanításaidat ÁLDÁS rád!!! Üdv.Timi!



Nagyon örülünk ennek a csuda kedves sikernek. Amint az ember kialakítja a bőségtudatosság jó szokását, a sikert nem kerülheti el.
Hajrá kedveseink! A sikert senki sem kerülheti el!
http://kassaicsilla.com/bosegprogram/

Neked is jár a jólét! ☼ Csillátok