2013. szeptember 29., vasárnap

Két nappal túl az ötvenen.-Gondolatok Tőlem Neked,- és egy kérdés:"Uram, csak ennyi?"

Az én gyönyörűséges kislányomék több ezer kilóméterre élnek tőlünk. Ezt a kedves képet küldte tegnap nekem, hogy felköszöntsön. Megvette a kedvenc virágomat, a gyönyörű hófehér rózsát, és ettek egy finom sajt tortát az egészségemre.
A másik gyönyörű gyermekemék pedig, a kisfiamék itt voltak személyesen nálunk engem felköszönteni az 50.-ik szülinapomra.

A kicsi unokám, Rebeka, elhozta a hegedűjét, és játszott nekem három dalt is! A Boldog szülinapot azt nem játszotta el, mert nincs megelégedve saját játéktudásával ebben a dallamvilágban, de játszott helyette nekem három másikat!
Megvallom, sosem voltam oda a komoly zenéért, sajnos. . . De amikor az embernek a saját unokája játszik hegedűn, az teljesen más! Nincs attól szebb zene, nincs attól szebb hangzás, és nincs attól szebb látvány!

És mikor Kattingatós királyfi is hegedült Rebeka hegedűjén, na az volt maga a mennyei manna. És amikor együtt elvonultak Andris szobájába zenélni 432 Hz-en, azt hárman hallgattuk végig a nyitott ajtón keresztül. Én, anya és apa, aki a kisfiam, a maga 34 életévével.

Drága Timikém, megkaptam Lacikáéktól a közös ajándékotokat, de meg kell vallanom, maga az a tudat, hogy fontos nektek az én születésnapom, hogy gondoltok rám, hogy ilyen szépek, és csodálatosak vagytok, mindenki boldog párkapcsolatban él most már velem együtt, a legszebb ajándék nekem a világon!

Azt mondják, egy anya csak annyira lehet boldog, mint a legszomorúbb gyermeke.

A másik gyönyörű gyermekemék pedig, a kisfiamék itt voltak személyesen nálunk engem felköszönteni az 50.-ik szülinapomra.
Az én gyönyörűséges kislányomék több ezer kilóméterre élnek tőlünk. Ezt a kedves képet küldte tegnap nekem, hogy felköszöntsön. Megvette a kedvenc virágomat, a gyönyörű hófehér rózsát, és ettek egy finom sajt tortát az egészségemre.
Nekem mindkét gyermekem boldog, és én is az vagyok. Ám ez nem volt mindig így. Ma már világosan látom, hogy a tudatos önismeret által és az ebből fakadó természetes módon kialakult  hitem által jött rendbe a saját életem, és mivel mindkét gyermekem nyitott a lelki életre, és alkalmazza a tudást, azt övéké is rendben van. Ők is dolgoznak magukon, ők is alkalmazzák és éppen ezért gyönyörűséges számomra ezt látni, hogy mindenki sínen van, mindenki rendben van. Sőt, a boldog, ideális párkapcsolatomat, az ikerlelkemet is az önismeretnek, saját magam tudatos felépítésének köszönhetem. ♥

Manapság nagyon sok olyan konzultációm volt,melynek során sorra fény derül a generációs mintákra, amelyeket bámulatos módon tudunk átalakítani, transzformálni az önmagunkon való munka által.

Ennek része az ibolyaláng, de tudnotok kell, hogy ez nem helyettesíti a tudatos önismeretet.
Miért is?:
Hát azért, mert ibolyalángolhatjuk magunkat és a környezetünket ezerrel. Feloldhatjuk a a több évszázados félelmeinket vele DNS szinten. Ám ha nem változik a gondolkodásmódunk, és nem jön létre a felismerés a tapasztalásinkból, nem fejlődtünk semmit, és vissza fogjuk termelni a helytelen gondolkodásmódunk által a hozzájuk kapcsolódó helytelen érzéseket. Olyanokat, mint félelem, szorongás, bűntudat, stb, és ott vagyunk, ahol a part szakad.

Mi tehát a megoldás?
A jó alapozás, pont úgy, mint egy ház építésénél, mert egy jó alapra már lehet építeni.

Egy ember esetében ez a jó alapozás a félelmek tudatosítása, okának megkeresése, feloldása és sorsjavító új szokások felépítése. Ezt követően tisztázzuk, hogy te nem az vagy, amilyen szerepet játszol most az életedben a másoktól felvett minták alapján, és ezen bármikor változtathatsz, jöhet a segítő EGO építés, célok kitűzése, mert ha ez megvan, és beépül szokásainkba önmagunk tisztelete, szeretete, és megbecsülése egy optimista értékrend szerint, már jöhet az ibolyaláng, és jöhet minden más is. Egy szorongásoktól mentes ember ugyanis már képes felfogni az információkat, magyarán hatékonyan tud tanulni.

A kislányom is használja ezeket a dolgokat, minden tréningemet elvégezte. Milyen érdekes! Aki dolgozik magán tudatosan, az sikeres lesz? Az alkalmazza a tudást, az boldog lesz? Aki megtanul hinni és bízni, jó kapcsolatban lenni a természeti erőkkel, és azok forrásával, az erős lesz?

A válasz egy határozott és egyértelmű IGEN.

A lányom és fiam párjai, másik felei előtt pedig le a kalappal!  Csodálatos nagyszerű Emberek. Nincs a menyemnél jobb anya a Földön. Nincs a vőjelöltemnél jobb Ember a Földön.

És mikor tegnap az én csodálatos menyem azt mondta, Csilla, már most félek, hogy egyszer el kell engednem Rebeka kezét, olyan jó volt, hogy mondhattam neki, Te nagyon jó anya vagy, drága Eszter, és van egy remek könyv, ami tele van olyan imákkal, hogy a szülő a gyermeke miatt érzett félelmét hogyan tudja átalakítani bizalommá? A könyv címe: Az Imádkozó szülő hatalma.  ANNYIRA TISZTELEM a MENYEMET AZÉRT, HOGY MÉG ETTŐL IS JOBB ANYA ÉS TÁRS LEGYEN! És ezt tegnap meg is mondtam neki! mindketten nagyon elérzékenyültünk. Tudja, hogy szeretem.

Azt mondja Brian Tracy, valamennyien áldozatok áldozatai vagyunk. Nem volt kitől megtanulnunk az önismeretet, mert szüleink sem optimális módon lettek felnevelve. Ám ennek most már nem kell így lennie.
Nem kell a félelemnek, szorongásnak,boldogtalanságnak generációkról generációra tovább másolódnia.

Az önismeret valóban gyógyító hatással bír. Pont úgy, mint ahogy nagy tudósunk Selye János orvosbiológus kutató 1956ban 20 esztendei stressz kutatásról szóló bestsellerjében már megírta.

Nincs új a Nap alatt. Világosan látható, hogy a tudomány és a hit napjainkban összeért.

2013. szeptember 27-én beléptem az ötödik X-be. Ma 50 éves és két napos vagyok. :D

MOST jutottam ahhoz a felismeréshez, amit egyszer régen mondtak nekem, vagy úgy 20 esztendeje, és akkoriban sehogyan sem értettem.

"Egy ember megkérdezi Istent, hogyan tudja Istent megismerni, szolgálni, és hálát neki az életért, és erre az volt a válasz, hogy ha annyi életet leéltél, mint ahány levele van ennek a nagy tölgyfának, akkor megismered Istent, szolgálod, és kifejezheted háládat neki az életért.
És erre az Ember így válaszolt: - Uram, csak ennyi?"

Most ötven esztendősen és két naposan azt mondom: - Uram csak ennyi?

Hálát adok az életért, a gyönyörű családomért, minden tagjáért, hálát adok a sok tapasztalatért, a boldogságért, sz értelmes életért, Tiértetek, a fejlődésért, és mindenért. Egyszóval a létezés minden pillanatáért. Az élet szép, az emberek jók, a világ pedig pont olyan, amilyenné tesszük Önmagunkat!

Hiszen sorsodban van a jellemed, vagy egyszerűbben a jellemed a sorsod. (Dr Joseph Murphy) Az isteni tudás egyházának lelkésze, és tanítója.

"Az isteni tudás pedig nem más mint maga az önismeret, mert minden egyes ember magasabb rendű énje maga Isten. Ő ül a szívünkben azon a bizonyos trónuson, ami a hatha jóga elmélyülés gyakorlatában. Ővele vesszük fel a kapcsolatot a jóga útján, és tulajdonképpen egész életünk erről a keresésről, és megtalálásról szól. Ez létünk célja, a bennünk lakó sorsjavító én, azaz a magasabb rendű intelligenciával való kapcsolódás és önmegvalósítás."


Köszönöm Teremtő Atyám és Teremtő Anyám, mindent nagyon köszönök.

Kassai Csilla önismereti író és tréner
http://5rol6ra.blogspot.com
http://facebook.com/kassaicsillairoestrener
http://youtube.com/csillair 
email: csillair@gmail.com
skype: kassai.csilla
tel:30/856-4083

ui. és ne feledd! Te vagy az életed sugárzó Napja, senki más a világon! A Te isteni magasabb rendű Éned ugyanis nem más, mint a TE belső Napod.